måndag 7 september 2009

Serieseger

Tjalala tjalala tjalala

11 kommentarer:

  1. Segern är vår, segern vår, segern är vår!!!!
    Bra jobbat tjejer, är jättestolt över er.
    Mohamed

    SvaraRadera
  2. Grattis tjejer, fasen vad bra ni är alltså! :D

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Sååå underbart!! Vilket jobb vi har gjort tjejer! Är så stolt o glad över att vara en blå brud :)

    SvaraRadera
  5. Jag håller med Hanna. Jag bara ler idag, det känns så himla roligt att vi står här idag och har tagit oss tillbaka. Refrängen känns lättare att sjunga liksom. ;)
    Nu kör vi på resten i serien och i DM. Det fins bara ett IFB...

    SvaraRadera
  6. Ett stort grattis till er serieseger! Strongt
    att komma tillbaka till Div.2 direkt. Det tyder på god moral och bra attityd.

    Ps Tycker att Lasse Sjöberg bör använda de nya
    träningsoveralls byxorna. Då blir helheten i staben fullkomlig.
    Hälsningar Pelle

    SvaraRadera
  7. Grattis till oss! :D
    www.storstadslivet.blogg.se är min blogg för den som är nyfiken på London! :)
    Ses på årsfesten! Lycka till i fortsättningen!

    SvaraRadera
  8. Jag tycker Pelle kan börja som ledare igen så lovar jag att skänka mina "Tajts" till honom.

    SvaraRadera
  9. Grattis tjejer! Kul att ni är påväg uppåt!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar