fredag 7 maj 2010

En nolla ska bort

Efter att ha missat veckans första stora drabbning, den mot Göteborg i tisdags, var det med glädje jag åkte till Brovallen igår för att se Böljans herrar mot Vessige. Som alla vet har jag ju maken i sistnämnda och min roll var därför i hemmaklacken. Att det var så många från oss i bortaklacken var roligt, vi hade ju förberett oss för denna drabbning i duschen efter måndagsträningen. Hur slutade det hela då?
Jo, Böljan vann kampen på plan. En förlust jag kan ta. På läktaren dominerade Kakan och jag, så där blev det hemmaseger... ;)

Ikväll tar sig andralaget an Trönninge och jag är säker på att kapten Larsson ser till att ni plockar med er tre poäng hem. Annars får hon ju gå och sura hela helgen.

Imorgon är det sedan dags för oss andra att se till att Halmias nolla i protokollet försvinner. Nollan står i kolumnen över insläppta, så ett tufft försvar att knäcka får vi nu ge oss katten på att få hål på.

/Jill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar