måndag 4 maj 2009

Måltjuv?!

Förutom att vår goa Linn helt regelrätt gör i genomsnitt 1 till 2 mål i varje match hon spelar har hon blivit en liten måltjuv. I onsdags när DM spelades på Påskbergsvallen och Jill slår en kanonfrispark som tar på en motståndare innan den trillar in i mål råkar Linn stå i närheten och få med sitt ryggnummer i målprotokollet. Fyra dagar senare, dvs igår, spelar vi mot Astrio och vinner med 5-0. Linn gör 3 mål, men dagen efter står det i tidningen att Linn nickat in ett mål på en frispark av Marie. Men det var inte Linn som nickade. Linn gjorde 3 mål med hjälp av sina fötter. Jag som egentligen nickade, blev rätt stolt att jag för en gång skulle satte dit huvudet, men Linn fick det målet också. Iaf enligt tidningen. Räcker inte 3 mål? :)

Jag tror allt att Linn har blivit en riktig måltjuv. Men samtidigt unnar jag henne det. Hon är ju grym.

/Hanna

2 kommentarer:

  1. Haha två mål säger tidningen att jag gjort.
    Men det målet som var jills var faktist du hanna som sa till domaren att det var jag :P

    SvaraRadera
  2. Linn, det finns inga ursäkter ;) Gör mål bara!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar