lördag 9 maj 2009

Minnen från dagens match

1. Annies frustration över en miss då hon drar upp shortsen och ber till högre makter.
2. Tvååker/Galtabäcks ledningsmål.
3. Amandas arga tjut innan hon slår en stenhård pass in till Annie som sätter bollen i mål och det står 1-1 i matchen.
4. Maries och min enorma glädje över 1-1 målet som gör att hon hoppar in i mig och jag ger henne en rak höger, vilket leder till en miniblåtira.
5. Fannys mål i en av de sista matchminutrarna vilket ger oss segern.
6. Fannys tårar efter att ha gjort mål.
7. Annies kommentar "Det känns som om man vunnit VM-guld!

En kämparinsats idag tjejer, där vi grisar oss till en skön seger. Är stolt när jag sitter här och skriver.

/Nr 7

4 kommentarer:

  1. JAG GRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄT INTE!!!!!

    SvaraRadera
  2. livet känns underbart för tillfället:) böljan är bäst!

    SvaraRadera
  3. Hahahahaha Fanny du grät inte men tårarna va där.. Det va inte svett:P

    SvaraRadera
  4. haha fan v abra skrivit hanna!:D den vinsten var så otroligt goooooo! / annie

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar