lördag 24 mars 2012

Segerlördag

Klockan 12.00 denna lördag, tog vi oss an Valinge IF. Med en ny uppvärmning och ett nytt spelsystem lyckades vi vara på tårna redan ifrån början av matchen. Engagemanget och viljan var stor och vi visade att vi är ett bättre och mer välspelande lag än våra motståndare. Vi höll i hela matchen, med bra tempo och bra passningskombinationer. Första och andra målet kom tidigt och gjordes båda av Linn Albe.

Vi malde på bra och fick belöning med ytterligare två eller tre mål. Jag får faktikst erkänna att jag tappade räkningen, inte för att vara kaxig utan mer för att jag var nöjd för vår insats idag. Det var skönt att vi inte fastnade i samma låga som förut. Vi var det bättre laget idag, alla 90 minuter.

Nu sitter jag här och njuter av lite nötter och Ramlösa äpple (rekommenderas), jag hoppas ni också njuter av att det är lördag och har en helt underbar helg!

och för att jag var tvungen att skriva det, så vill Gulli Gullan göra en hälsning till er alla.

/ Fellen

1 kommentar:

  1. härlig vinst var det och mer såna kommer det att bli i år!!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar