tisdag 10 mars 2009

Jobbet i det tysta

Jag tycker det är dags att vi hyllar de som gör jobb i det tysta. För vad skulle vi göra utan Kalle som fixar med matchkläder och ser till att de hänger snyggt när vi glider in till samling eller Mohammed som alltid ställer upp med körning, målvaktsträning, fotbollsträning, pushning, packning av kläder o material, filmning och annat som behövs göras. Dessutom har vi ju Lasse vår egen underklädeskung som kan allt om storlekarna på allt ifrån strumpor till sporttoppar. Dessutom har vi kansliet som försöker hålla ordning på oss tränare när vi hamnar "offside" vilket lätt händer när man försöker hålla reda på vad spelarna ska utföra på plan och till och med domaren ibland och då lätt glömmer en poängpromenad en snöblandad söndag! Sist men inte minst vill jag hylla alla som står runt planen och stöttar tjejerna under match, se nu bara för guds skull till att inte jobba i det tysta under seriematcherna för vi vill se fanan vaja! Jag lyfter på min mössa efter som jag inte har någon hatt!

/Lars, Janne och Patrik

1 kommentar:

Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar